Instagram
اخبار سایت :
  • هیچی فقط همیشه سالم و سلامت باشین :دی

کد آمدن بسیاری از متون ، عکس ها و ... به سر جای خود

اگر کد های ما را روز به روز دنبال کنید می دونید که ما در این پست به شما کدی را دادیم که متن را از بیرون صفحه به داخل می آورد و به درخواست یکی از کاربران کد دیگری را در این پست انتشار کردیم و اکنون کدی را برای شما آماده کردیم که شما می توانید تعداد نامحدودی باکس و عکس و ... را از بیرون به داخل صفحه بیاورید و حتی می توانید کل صفحه وبتون رو به این صورت در بیارین و این کار رو فقط با گذاشتن کد موجود در ادامه مطلب و اضافه کردن کلاس glidetext به تگ body انجام دهید. برای بقیه جا هایی که می خواهید این کار را انجام دهید نیز همان کلاس بالا را اضافه کنید که برای کسانی که تازه کارند به این گونه دی می آید:

  <div class="glidetext" >   Your Text   </div>

در کد بالا به جای Your Text متن مورد نظر یا کد مورد نظرتون رو بنویسید. اگر در قالبتان آن جایی که می خواهید از این کلاس استفاده کنید ، کلاس دیگری وجود داشت فقط کافی است در کنار آن یک فاصله بگذارید و کلاس بعدی را بعد از آن فاصله قرار دهید.

دمو: اگر چیزی ندیدید صفحه را ریلود بزنید و سریع به این متنی که دارید می خونید نگاه کنید. کد متن افکت دار که از بیرون صفحه به داخل صفحه می آید


کد امنیتی رفرش
کلاس های آنلاین فعال

برای افزایش دانش عمومی کاربران سعی بر این داریم که کلاس های آنلاینی برگزار کنیم. لیست این کلاس (ها) را می توانید در زیر ببینید. این قسمت را هر روز چک کنید تا از کلاس ها و اخبار جدید با خبر شوید. کلاس ها توسط همین کاربران و دوستان شما برگزار میشود. اگر مایل به برپایی کلاس آموزشی ای در هر زمینه ای هستید با مدیر تماس بگیرید.

مدرس: محمد و اقبال
آموزش PHP - جلسه اول
پنجشنبه 04 تیر 1394 - 17:00
هیچ کلاس فعالی موجود نیست.
کاربران آنلاین
آمار
مطالب : 792
نظرات : 4504
تعداد اعضا : 37335
افراد آنلاین : 5
بازدید امروز : 3,893
بازدید دیروز : 922
گوگل امروز : 40
گوگل دیروز : 24
بازدید هفته : 13,792
بازدید ماه : 31,059
بازدید سال : 193,289
بازدید کلی : 14,193,626