::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::Loading , please wait ...

انجمن کدستانMoisrex

MoisrexMoisrex.rozblog.com
زمان جاریtime : یکشنبه 13 خرداد 1403 - 11:35 بعد از ظهر
نام کاربریusername : پسوردpassword : یاor عضویتregister | رمز عبور را فراموش کردمForgot your password?
شما در سایت ما ثبت نام نکرده اید و یا وارد اکانت کاربری خود نشده اید. از شما خواهشمند هستیم You are not log in to site. Please وارد شویدlogin یاor ثبت نام کنیدregister .
چه فرصت هایی را در طراحی سایت از دست میدهیم
تعداد بازدیدvisits : 341
mohammadbeigi آفلاین



ارسال هاAnswers : 58
عضویتRegistration date : 24 /7 /1396
حمایت شدهThanked : 1
چه فرصت هایی را در طراحی سایت از دست میدهیم
مشتریان طراحی سایت
شما همانند دیگر مشتریان نیازمند خدمات و پشتیبانی بعد از طراحی سایت دارند
. اگر به نکات و موادیکه در ادامه گفته میشود توجه نکنید ممکن است مشتریان
طراحی سایت خود را برای همیشه ازدست بدهید.

بعد از این سفارش، مشتری های طراحی سایت
تان به کجا می روند؟ ما ایده ای در این زمینه نداریم، اما بعدی می دانیم
که مجددا به طراحی سایت شما بازگشته و پول بیشتری را در طراحی وب سایت شما
خرج نمایند. اما این اتفاق قادر است روی دهد، البته اگر شما این فرصت را به
آن ها بدهید. موردهای خیلیی در این زمینه هست که قادر هستید به کار ببرید و
یکی از آسان ترین راه های افزایش فروش طراحی سایت تان است.



تشکر از مشتریان طراحی سایت خود را به هیچ عنوان فراموش نکنید

در این جا یک شیوه هست: پیام تشکر بعد از همه سفارش کالاها مشتریهای.
اگر اشخاصی از کارت اعتباری خود در طراحی سایت شما استفاده نمایند، نظیر یک
فرصت برای افزایش فروش کالاها تان است. فرمول قدیمی در بازاریابی RFM یعنی
نوآوری، تکرار و درآمد زایی است.

برای مثال، صفحه تشکر ما برای مشتریهای به این ترتیب است که اگر از پیش
نیز از سایت ما خریدهایی را انجام داده باشند، تخفیف 200 دلاری دریافت
خواهند کرد. این پیام تنها پاراگراف های کمی را از آن خود می نماید و سبب
می شود تا مخاطبان به خرید طراحی سایت های بیشتری تمایل پیدا نمایند.

این مورد قادر است برای همه کالاها یک طراحی سایت صدق نماید. برای مثال،
اگر سفارش شما در طراحی سایت VISTA PRINTERکمتر از 10 دقیقه طول بکشد،
تخفیفاتی برای ایجاد کارت بیزنس به شما ارائه می دهند.

اگر کالای ندارید تا در طراحی سایت خود به فروش برسانید، مشکل ندارد. صفحه تشکر قادر است برای خدمات شما نیز به کار رود.



یادآوری موارد طراحی سایت به مشتریان فعلی خود

مورد دیگر این است به مشتری ها، کسب و کار خود را یادآوری نمایید. هر
کسی دوست دارد در زمان تولدش و یا سال نو، پیام های تبریکی را دریافت
نماید. شما هم نبایست از این امر مستثنی باشید. شاید تنها کسانی که تولد یک
فرد را تبریک بگوید، همسر، پدر و مادر و دوستان او است. اما هنگامی که کسب
و کار شما در این مناسبت ها به اشخاص پیام تبریک بفرستد، در خاطر آن ها می
ماند.

شما قادر هستید تاریخ تولد مشتریهای فروشگاه ساز خود را دریافت نمایید
تا در آن روز سورپرایزی را برای شان مهیا نمایید و یا تخفیف ویژه ای به آن
ها بدهید.

من در نخستین هر ماه، تاریخ تولد مشتری های خود را در آن ماه فهرست می
کنم و به ترتیب برای آن ها پیام تبریک و یا تخفیفات شگفت انگیزی را می
فرستم.

مشتریهای همواره بایست بعد از انجام سفارشاتی در سایت منتظر موردهای
شگفت انگیزی از جانب شما باشند. توجه به رویدادهای پراهمیت سال نیز قادر
است در این زمینه خیلی به شما کمک نماید. نظیر کریسمس، جشن شکرگزاری و
غیره. همه این رویدادها در سال برای اکثریت افراد جذابیت دارد و بیشتر
تمایل دارند تا خرید هایی را در طراحی سایت ها انجام دهند.
دوشنبه 09 بهمن 1396 - 14:06
ارسال پیامsend p.m. نقل قولReply سپاس گزارمThanks گزارشReport






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


moisrex
درباره ماAbout us لینک های ماOur links کلمات کلیدیKeywords
انجمن تخصصی کدستان ، ساخته شده توسط فردی با نام مستعار Moisrex می باشد.This forum designed by a person who called Moisrex.

ایمیلE-mail : Moisrex @ Gmail.com
کدستان,انجمن کدستان,کدنویسی,انجمن پشتیبانی,فروم,رزبلاگ,آموزش کدنویسی,درخواست کد
تمامی حقوق این انجمن مربوط به همین انجمن می باشد | طراحی قالبCopyright (c) By Moisrex , All rights reserved | Desiger : Moisrex